Verzenden & retourneren

 

Verzending

Alle bestelling worden zo spoedig mogelijk direct naar het opgegeven adres verzonden. Je ontvangt hiervan een verzendbevestiging met track & trace code.

 

Retourneren

Was iets toch niet helemaal naar wens? 

Je hebt op alle aankopen een bedenk periode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Wanneer een artikel niet defect blijkt te zijn dan wel er sprake is van CID (Customer Induced Damage, d.w.z. de gebruiker of een derde heeft het defect zelf veroorzaakt), dan zal door HouseTech 19,95 euro onderzoekskosten in rekening gebracht worden. Na het voldoen van deze kosten en eventuele verzendkosten zal het artikel naar de consument worden teruggestuurd.

HouseTech vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door HouseTech in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. HouseTech gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Om te retourneren stuur je een mail naar sales@housetech.nl met daarin de volgende informatie:

  • Volledige naam
  • Ordernummer
  • (Optioneel) reden van retournering

Wij sturen vervolgens verdere instructies over hoe je je aankoop kan reourneren.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »